Om TimeMap ApS

Teamet bag TimeMapApS har mange års erfaring med udvikling, levering og drift af administrative systemer for landets absolut største virksomheder og organisationer.

Det er vores mål at leverer konkurrencedygtige programmer som alle afvikles direkte på nettet således at virksomheden slipper for at bruge kostbare IT-ressourcer. Idéen er at den enkelte forretningsenhed kan anvende vores systemer uden behov for yderligere IT assistance.

Vores valg af hostede standardløsninger minimere vores omkostninger til vedligeholdelse og opgraderinger, til gode for vores kunder der opnår lavere priser.

Virksomheden er stiftet i 2007 og har siden fokuseret på Salg og Udvikling af TimeMap systemet. TimeMap er vokset til i dag at indeholde en omfattende vifte af funktioner til at lette og optimere administrationen i alle typer virkomheder. Funktionerne omfatter bl.a.:

  • Tidsregistrering via Terminaler, PC og/eller mobiltelefon
  • Projekt/Opgave registrering
  • Automatisk beregning af Flekstid/flekskonto
  • Beregning af brutto løn inkl. overarbejdstillæg m.v.
  • Avanceret Vagtplanlægning
  • Ferie og fraværsregistrering
  • Kunde fakturering
  • Integration til løn og økonomisystemet, bla. Multidata/Multiløn, Proløn, C5 Løn, Dynamics, Attain

 

Software As A Service (SaaS)

TimeMap systemet anvender SaaS princippet, hvor hele systemet afvikles via internettet.

SaaS er en kæmpe økonomisk fordel for den enkelte virksomhed:

  • Der betales udelukkende et månedlig abonnement, som inkluderer alt (dog ikke Hardware)
  • Virksomheden har ingen udgifter til intern IT i forbindelse med programmet
  • Alle standardlicenser til server software, hosting, backup m.v. er inkl. i abonnementet

Typisk vil indirekte omkostninger til Server Hardware, Software, Drift og Support ved traditionelle systemer, som drives af virksomheden selv beløbe sig i minimum kr. 100.000 pr. system! Denne udgift forsvinder ved at anvendes SaaS løsninger som TimeMap. Skulle man alligevel have et behov/ønske for at drifte TimeMap selv, så er der også mulighed for det - kontakt os for et individuelt tilbud.

Internet løsning

TimeMap er en 100% internet baseret løsning. Det giver mange fordele, bla. hvis deres virksomhed har flere fysiske lokationer, så afvikles alt stadig i samme system, så administrationen altid har et komplet overblik uanset om de går på systemet fra virksomheden, hjemme eller et helt tredje sted. Alt er altid opdateret!

Det eneste krav din virksomhed skal opfylde for at kunne benytte TimeMap er følgende:

  • En internet forbindelse på minimum 768 Kbit/s
  • Internet Explorer version 6 eller nyere

Kontakt os for en snak om dine behov og muligheder med TimeMap.

Tidsregistrering i Produktionen

Tidsregistrering evt. med projekt og opgavestyring fra online terminaler.
Læs mere

Skiftehold

Styr dine skiftehold og lav vagtplanlægning med TimeMap.
Læs mere

Terminal eller egen PC

TimeMap kan benyttes med medarbejderens egen PC eller med en af vores smarte touch screen terminaler
Læs mere

Tidsregistrering via SMS

Når medarbejderne ikke er i virksomheden registreres tid og opgaver let via SMS.
Læs mere

Gratis Tidsregistrering i 14 dage

Prøv TimeMap gratis i 14 dage.
Læs mere

Sygefravær

Fokus på fravær giver bedre trivsel, motivation og bundlinje!
Læs mere

Brochure

Download en brochure på TimeMap Tidsregistrering
Læs mere

Ferieplanlægning

Planlægning, feriesaldi og fraværsstatistik - alt sammen i TimeMap
Læs mere

TimeMap ApS

Bakkegaardsvej 19
3060 Espergaerde
Denmark
E-mail:
Telefon: 70 20 71 08